Wednesday, June 28, 2006

Finish My Studies

20 June 2006 tarikh keramat aku....dengan tarikh itu tamat la pembelajaran aku di Kolej Risda Perak dengan membawa jurusan Juruteknik Sistem Komputer Tahap 3...dalam masa yang sama gak aku tamat latihan industri aku di Felda Prodata Systems....Aku ucapkan terima kasih buat pengetua kolej aku En.Azmi kerana melepaskan aku untuk menjalani latihan industri selama 4 bulan....tak lupa juga kepada pensyarah aku En. Roslly Salleh yang telah banyak membantu aku dalam menjalani latihan ini....Dan juga kepada En.Hasman selaku Pegawai Sumber Manusia yang telah membenarkan aku menjalani LI di Felda Prodata....Kepada rakan2 kolej yang telah membantu aku selama ini, trima kasih tak terhingga...tanpa korang sapa la aku...akhir sekali kepada rakan2 praktikal yang seperjuangan dengan aku, terima kasih gak wat korang.....

1 Comments:

At 1:34 AM, Blogger azel a.z said...

hi..nk tanye ade gamba en rossly salleh tak..rase familiar jer name ni..?

 

Post a Comment

<< Home